Secțiune: Cifre de consum cultural acasă la Brâncuși. O percepție asupra ofertei culturale din județul Gorj

Notorietatea Școlii Populare de Artă din Târgu Jiu

Această secțiune este dedicată analizei notorietății Școlii Populare de Artă și a profilului respondenților care au auzit de Școala Populară de Artă. De asemenea, vom realiza prezentarea celor mai dorite cursuri de formare la care oamenii și-ar dori să participe și a principalelor aspecte care contează atunci când oamenii aleg să participe la un curs de formare.

Notorietatea Școlii Populare de Artă din Târgu Jiu [Ați auzit vreodată despre Școala Populară de Artă din Târgu Jiu?]

  • Da
  • Nu
70,30
  • Da
  • Nu
  • 70%
  • 30%

-


Topul cursurilor cu cel mai ridicat nivel de atractivitate (la nivelul întregului eșantion)

Din punctul de vedere al principalelor cursuri la care oamenii și-ar dori să participe, pe primul loc se află cel care dezvoltă abilități de țesături tradiționale. Pe următoarele trei poziții au fost menționate cursurile de canto (muzică populară, muzică clasică și muzică ușoară).

Țesături tradiţionale

  • 9%

Canto muzică populară

  • 8%

Canto muzică clasică

  • 6%

Canto muzică ușoară

  • 5%

Vioară / pian / chitară / nai / fluier / orgă / acordeon

  • 4%

Pictură / grafică

  • 4%

Artă decorativă

  • 3%

Design vestimentar

  • 2%

Grafică

  • 2%

Balet

  • 1%

Dans modern

  • 1%

Dans popular

  • 1%

Muzică vocală

  • 1%

Cele mai importante aspecte în ceea ce privește un curs de formare (procentele prezentate în grafic reprezintă răspunsurile „da”)

Calitatea serviciilor oferite

  • 46%

Preţul

  • 39%

Pachet de oferte și reduceri

  • 33%

Orele de desfășurare

  • 28%

Sălile, spațiile, confortul spațiilor

  • 24%

Tematica cursului

  • 22%

Facilități de plată

  • 22%

Accesibilitatea spaţiului/ locația

  • 17%

Calitatea personalului (formatori/ profesori, angajați, personalul școlii)

  • 11%

Aplicabilitatea/ aspectul practic al serviciilor oferite (din punct de vedere al dezvoltării personale, importanță pentru viață/ carieră)

  • 7%

Profilul respondenților în rândul cărora Școala Populară de Artă are notorietate

Are între 40 și 65 de ani

Este căsătorit

Este femeie

Are studii medii și peste medii

Este angajat, cu carte de muncă

Locuiește în mediul urban, dar și rural

Preferă mai degrabă consumul de evenimente din categoria artelor spectacolului

În ultimele 12 luni a folosit zilnic radioul pentru a asculta muzică sau pentru a asculta știri

Se uită zilnic la TV pentru a vedea filme sau seriale sau emisiuni de divertisment sau știri

În ultimele 12 luni a privit zilnic la televizor pentru a urmări emisiuni culturale

Consumă cel mai des muzică și mai puțin lectură

Cel mai des ascultă muzică populară, etno și pop autohtonă

Folosește internetul zilnic pentru a utiliza rețele de socializare și pentru a comunica cu familia și mai rar pentru utilizarea serviciului de e-mail

Folosește internetul pentru a urmări pe YouTube spectacole și concerte

Nu este consumator de filme la cinematograf

Frecventează spațiile verzi, parcurile, grădinile

Merge la mall o dată la câteva săptămâni

Frecventează cafenele, baruri, restaurante

A mers de câteva ori să danseze în ultimele 12 luni